03 febrero 2007




Saímos en moitos medios, aparte das edicions locais, cabe destacar a edición de EL País, Cadena Ser, 20 minutos e incluso en TELESALNÉS.

23 comentarios:

Anónimo dijo...

Aun hai esperanza no PP, polo menos os do Blog Lp Libertad Popular reflexionan, non todo esta perdido.

Anónimo dijo...

Creo que en todos partidos hai xente decente, as miñas felicitacións para parte das bases do Partido Popular, que se expresan contra da intransixencia.

Pedro Morgado dijo...

Me custa ver una situacion destas tan cerca de Portugal.
Viva la liberdad de expression.

Anónimo dijo...

A liberdade e tamen respeto, e eso implica non inxuriar a ninguén. Amino a todolos que escriben respetando as formas libres de pensar sexan de esquerdas ou dereitas.
Persoalmente non me gustan ningun tipo de montaxes de ninguén.

Anónimo dijo...

si que hay xente de todo tipo en todolos partidos, pero nuns hay mais malas personas quennoutros.
Sobre todo en Cambados, que do que se debate nesta paxina, onde os do PP se aprobeitan dos seus cargos publicos

Señor X sigue adiante,
Por certo, esta semana no xoves sae rajoy esposado, que o denuncien

Anónimo dijo...

Vexo que ti non queres a liberdade de expresión, vendo a tua opinión o que desexas e guerra para o teu interese.
Pa mostra de que en todolos sitios existen persoas "boas" o que lin aqui do alcalde de Oleiros-bng(e de reflexión.

Anónimo dijo...

Anónimo dijo...
Vexo que ti non queres a liberdade de expresión, vendo a tua opinión o que desexas e guerra para o teu interese.
Pa mostra de que en todolos sitios existen persoas "boas" o que lin aqui do alcalde de Oleiros-bng(e de reflexión.

04-feb-2007 12:49:00

GALIZA NACIÓN DI:
A ver si nos documentamos antes de escribir. O Alcalde de Oleiros non é do BNG senón que concurriu as eleccións baixo as siglas (AV) Alternativa de Veciños.

Anónimo dijo...

e sabedes o que aconteceu en lalin (onde oberna o PP, parece ser que de un xeito semellante a camabdos) polo menos en canto a enchufismo?

Anónimo dijo...

La corrupción planea sobre una veintena de alcaldías andaluzas, casi la mitad del PSOE
ABC SEVILLA.
7-1-2007 09:46:20
La sombra de la corrupción urbanística ha sobrevolado en esta legislatura sobre casi una veintena de municipios andaluces, gobernados por alcaldes de todos los colores políticos, aunque mayoritariamente socialista.

Anónimo dijo...

Otro Alcalde Socialista

Un alcalde valenciano, encausado por vender solares municipales a su hijo
26-12-2006 02:54:01

VALENCIA. El pequeño municipio de Zarra en la comarca del Valle de Ayora lleva camino de convertirse en un célebre lugar por las prácticas oscuras del alcalde socialista de la localidad, Juan José Rubio.

El juzgado de Requena estudia en la actualidad la posible comisión de irregularidades por parte del alcalde en la venta de solares municipales a una empresa de su hijo que habría conllevado un fuerte enriquecimiento. Existen indicios de que el primer edil habría urdido una estrategia para, a través de la Sociedad Municipal de Servicios Zarra S.L. y la Mercantil Telyzan S.L., beneficiar a su hijo, administrador único de Telyzan.

El 7 de agosto de 2000, el Ayuntamiento adquirió una finca de 1.131 metros cuadrados por 9.000 euros destinada a la ejecución de un jardín público. El día 3 de junio de 2003, el alcalde de Zarra decide vender esta parcela a Telyzan S.L, la empresa de su hijo, y para ello afirma ante el notario que tiene las facultades atribuidas en un pleno del 8 de noviembre de 2002 (en las actas del citado pleno no existe tal autorización).

Esta venta se efectuó directamente entre Juan José Rubio y su hijo por precio de 9.015 euros, por lo que no se hizo la preceptiva subasta pública ni el justiprecio, y además se realizó estando el alcalde en funciones por no haber tomado aún posesión la nueva Corporación resultante de las elecciones del 25 de mayo de 2003.

El beneficio para el hijo del alcalde estaba claro, ya que el solar destinado a uso público cuando lo adquirió el Consistorio -no enajenable salvo acuerdo expreso del pleno del Ayuntamiento por mayoría absoluta- fue vendido sin que constara en la escritura de compraventa la calificación del suelo.

330.000 euros de beneficio

Anónimo dijo...

Otro alcalde SOCIALISTA(PSOE)

El fiscal cita como imputado al alcalde de San Javier por irregularidad urbana
15-12-2006 02:46:18
MURCIA. El cruce de denuncias y acusaciones entre el PSOE y el Partido Popular se ha recrudecido en los últimos días tras conocerse que el alcalde socialista de Los Alcázares, José Antonio Martínez Meca, y un concejal, pudieron cometer tráfico de influencias en la compra de unas parcelas, al parecer a mitad de precio del mercado, en la nueva urbanización Torre del Rame, junto al Mar Menor.

El PP ha denunciado los hechos a la Fiscalía del Tribunal Superior de Justicia de Murcia, a raíz de la noticia publicada por el periódico regional «La Verdad» destapando las supuestas irregularidades. Se da la circunstancia de que el anterior alcalde de Los Alcázares, Juan Escudero, presentó su dimisión meses atrás tras verse envuelto también en irregularidades urbanísticas en este municipio.

Ediles en apuros

Anónimo dijo...

t rompere las piernas, cabron! q se quien eres y dndn vives. no me vas a durar nada, ni libertad ni hostias.

Anónimo dijo...

te quedan muchas piernas por romper, amigo de lo estupido...

Anónimo dijo...

Anónimo dijo...
t rompere las piernas, cabron! q se quien eres y dndn vives. no me vas a durar nada, ni libertad ni hostias.

Contestacion:

Este de que va?? deja las drogas, no son buenas....

Anónimo dijo...

Mima como andan as cabesas. A chea de pernas que ten pa romper. Vaite durmir unha hora

Anónimo dijo...

Creo que algúns están desviándose da cuestión de fondo, non é a corrupción o que fixo que dirixentes locais do PP en Cambados e O Grove montaran en "cólera", é a súa satirización, a crítica, a súa ridiculización por feitos no exercizo dos seus cargos. A corrupción dáse en todos os partidos, nuns máis, noutros menos. Na dereita como esa é a súa forma de ser, método de vida e demais, non nos deben extranar moito as súas mañas. No PSOE, xa se sabe moitos trepas sobiron como a escuma da noite para a mañá e está a pagar as consecuencias.
Atreverase Rajoy a denunciar ó Jueves?. Os que falades cal dogmas de fe de inxurias e calumnias, aparte de convertirvos en Xuíz e parte, estaredes de acordo en que Rajoy debera denunciar ¿non sí?. Pois adiante comezada a recoller sinaturas para que denuncie, fácedelle chegar as vosas queixas, solidarizadevos co líder, nada montade actos de desagravio, ...

Anónimo dijo...

Ese pobre bobo rompepernas non ten nin idea de nada, nin sabe quén somos nós, nin Sr. X e por saber non creo que sepa nin quén é o seu pai, e a nai moi boa non debe de ser cando o se adica a ameazar á xente con romperlle-las pernas. Veña home, déixanos en paz, crea o teu propio blog ou un clube da loita cal se foras Brad Pitt, pero sobre todo olvídanos ou escribe de novo pero desta volta con respeto, porque daquí o único que pode saír malparado eres tí.

Anónimo dijo...

aAnónimo dijo...
t rompere las piernas, cabron! q se quien eres y dndn vives. no me vas a durar nada, ni libertad ni hostias.

Tranquilo Sr.Marín

Anónimo dijo...

de trankilo señor MARIN NADA creo k el k escribio eso fue un tal señor linos k esta en tu contra me da = k ahora levantes 30 veces las mancuernas t romperemos los brazos tb komo sigas kn esta mierda....y te dejo klaro k sabemos kien eres....

O Fauno dijo...

Pero esta xente de que carallo vai? como se lle chegue a pegar a alguén vaise a armar unha moi grande, espero que no caso de que este individuo que está a escribir aquí non teña máis sentido, os que o rodean si o teñan para impedir que faga tonterías. Pasanseme moitos nomes pola cabeza o pensar quen pode ser este individuo, e todos con sentido. A verdade espero que non se descubra nunca polo ben do noso pobo.
Unha persoa non se vai calar por moito que se lle pegue, e creo que non me equivoco o decir que si queredes "pelea" idela a ter.
Señor X e compañía contade conmigo para o que queirades.
Unha aperta
SAÚDE E REPÚBLICA

Anónimo dijo...

Ó homiño rompedor de pernas, non sería mellor que practicaras con bonecos, incluso con bonecas e se son hinchables millor que millor. Afectóuche ver "La Naranja Mecánica".

Anónimo dijo...

Ó da cabeza que non a ten no seu sitio: ¿skin ou neonazi?. O teu é razón da forma non a forza da razón.

Anónimo dijo...

Quen escribe amenazando con facerlle mal a alguén, ten algun tipo de problema, ¿trauma de pequeno, fanático, pobre choiñas teledirixido, militante de ideoloxías do mito da raza aria?