19 junio 2007

TOURÍS NO POLÍGRAFO



Someteríades o Sr. Alcalde o polígrafo?
Creedes que a Birgada de Delitos Urbanísticos vindrá por Cambados?

14 comentarios:

Anónimo dijo...

pero si tas tan convencido delo porque no denuncias no xuzgado?

An dijo...

Non che creo eu que ninguna das duas posivilidades cheguese a ver...eche asi o mundo :)

Anónimo dijo...

Anónimo dixo: ..."pero si tas tan convencido delo porque no denuncias no xuzgado?..."

Si para que pase como en Alarin Malaga que o Alcalde quedeou en liberdade co cargos despois de depositar unha fianza de 100.000 euros e renova con maioria absoluta. ¿Quen é máis corrupto o PP ou o pobo que votou?. E despois dis que o "...el pueblo es sabio..." e unha merda.

Anónimo dijo...

Como o vas a denunciar, si a ley esta feita para favorecer a os delincuentes, e os probes infelices que non teñen cartos a roela, así estan as cousas, tes cartos eres alguien, non os tes, eres unha merda.

Anónimo dijo...

Nos temas de corrupción a demostración de que Alcaldes, funcionarios ou persoas que se prestan a este tipo de manexos é practicamente imposible de demostrar, sempre hai que paga e pos suposto quen recibe. Para que pillen a un tén que ser un badulaque, ou ben que quen é extorsionado acoda á Policía (Caso Nigrán). Ser un badulaque é pasar da noite á mañá a ter un patrimonio saído de non se sabe onde, e levar unha vida por riba do seu ilustre traballo.
A vox populi circulante polos Concellos non che á nada descabellada, eu coñezo un caso por un amigo meu donde dous Alcaldes e un alto preboste dun Partido Político, asinaron un documento privado con respecto a certa adega, quizais algun día elo saia á luz. Un deste Alcaldes figuraba como Administrador dunha sociedade inscrita no Rexistro Mercantil en Madrid.
A Policía pode desenguedellar todo o que queira, se nese sentido se lle dan as ordes, aquí non se salva nin a Caridade; se hai vontade política, pero se hai vontade política de actúar, despois sempre se achacan istas cuestións a manobras electoralistas. Eis a diferenza de que a Fiscalía Xeral do Estado dependa do Poder executiva, cuestión ista resolta en Alemaña donde o Ministerio Público é independiente, polo tanto non vos extranedes de que o pai da tenista Graff fora encadeado por unha cuestión de tipo fiscal.

Anónimo dijo...

Parece ser que ayer 22 senadores del PP se ausentaron del Senado (donde tienen mayoría) y perdieron una votación que versaba sobre ampliar el techo de los presupuestos estatales.

Me gustaría que alguien me confirmase si nuestro alcalde cumplió con el deber que le encomendamos los votantes y acudió a su puesto de trabajo.

Anónimo dijo...

ay o tes quedou en liberdade despois de pagar 100.000 euros,xa e algo e si a pagou e porque o xuzgado ten indicios de que algo fixo e si o ay probas xa volvera entrar,mentres tanto esta a presuncion de inocencia,es inocente mentres non se demostre o contrario.respeto o que di ca lei ta feita pa favorecer os delincuentes no,o que esta mal repartida,non e loxico que o que rouba 5 cumpla o mesmo ou mais co que roubou 100.

Anónimo dijo...

hablando de los empleados del ayuntamiento,todos en general,tanto los que trabajan al sol como los que lo hacen a la sombra delas instalaciones del ayuntamiento,y dejando a un lado las formas de seleccion es que es de risa.los hay que da gusto verlos trabajar,muy educados y atentos que cumplen con su trabajo y que tanto en un momento los ves haciendo una cosa como en otro haciendo algo que seguro que le corresponde a otro pero que sabe que es necesario hacerlo,estos por desgracia son minoria mientras la mayoria aparte de mal educados y holgazanes no cumplen con su trabajo y lo poco que hacen,si es que lo hacen,con las minimas o con ninguna ansia de trabajar,que se pasan la jornada de bares,vale una vez y con su debido tiempo,es su derecho al descanso,pero 3 o 4 veces en la mañana en 3 o 4 bares,mientras tanto tienen las herramientas esperando fuera.o el que se sienta a fumarse el pitillo mirando el tiempo pasar,coño fumatelo pero sigue trabajando.pero el colmo de los colmos es el que va diciendo,casi que presumiendo,que ay no se esta por trabajador si no que por enchufe,que los trabajadores estan en casa mientras el que no hizo nada sigue.el que dice que el caso es cobrar a fin de mes y que llegue pronto la hora de salir.o el que va de listo y se apunta a todo diciendo que sabe y resulta que no haciendo las tipicas chapuzas.el problema de estos es que se acomodan y no tienen el castigo que tendrian en una empresa privada,y ya no digamos si cojen una plaza fija que ya es el acabose,eso si que es una señora PENSION VITALICIA para estos porque para el que cumple seria un merecido premio a su labor.y a todo esto los que gobiernan tienen que estar cansados de saber quienes son unos y quienes otros y no hacen nada por solucionarlo,dentro de lo malo vale que se contrate alguien que sabes que trabaja bien y que va cumplir con sus obligaciones,pero alguno que sabes que no sirve para trabajar no se puede contratar ni renovar,el ayuntamiento se tiene que llevar aun mejor que una empresa privada,es una empresa publica que maneja el dinero del pueblo,trabaja por y para el pueblo,a quien corresponda que tome medidas !!COJONES!! que estan hay porque la mayoria,no se si por desgracia,el pueblo lo decidio y cobran de lo que el pueblo paga.esto no solo pasa en cambados,por desgracia en todos los ayuntamientos en unos mas en otros menos,y mientras habra gente muy capaz y profesional,con los mismos derechos y deberes que todos,que estan engrosando las listas del paro.en fin que lo primero para que una empresa funcione son unos buenos administradores y segundo buenos empleados(aparte de otras muchas cosas)si esto dos puntos no se cumplen se va a la quiebra total,(que por lo que decis ya esta pasando),y la empresa publica juega con el dinero de todo el pueblo.sin mas me gustaria que esto fuese publicado y que llegase a ser leido de una manera o de otra por los señores y señoras que gobiernan o malgobiernan.

Anónimo dijo...

Pa mal educado e baboso o jose pepe ese,que nos atende como se fosemos escoria.unha persoa asi non pode estar atendendo os veciños,a culpa xa e de quen o puxo nese posto.pero ali o esta e temos que jodernos

C.S.I. dijo...

Jose Pepe fai o que lle sae dos collóns, vaise beber pola mañá e algunha vez que outra estaba sentado detras do ordendor durmido ou medio calzado!!!

Tamen podemos falar de Maria Parada, ela ás duas da tarde termina a súa xornada laboral no concello e aínda por riba os dias de mercado vela paseando polo mercado e facendo as compras.
E cando traballa? Pois non o teño moi claro por que sobes á súa oficina e ves os papeis de en dez minutos volvo ou estamos nunha reunion.
Sales de concello mosqueado e pasas por algun bar cerca do concello e vela reunida coas súas amigas!!!

Por que Touris non lle di nada?
Por que Touris non controla aos funcionarios?

Anónimo dijo...

De risa o tipiño que vin eu o martes pola tarde manexando a pala do concello,jeje,e que non tiña nin puta idea o tipo e,digo eu que como touris lle pon nas mans unha ferramenta que custou uns cuantos millons a un que non sabe manexala ea saber cantos abra no paro con experiencia neso e que farian virjerias con esa pala,que pagamos todos como sempre.eo non saber manexala acabara por jodela ea reparacion unha ves mais pagamola os veciños.

Anónimo dijo...

Eu xa o teño dito antes, cando un vai o "Untamento" alí o atenden como si fora a pedir limosma ou menos ainda, como si fósemos merda, non saben que o soldo que cobran pagámoslle nos, esa xente non tendría que estar no concello traballando, non teñen amabilidade ninghua e profesionalidade hasta non sei, todos poñen cara de can cando vai alguien a reclamar algo ou simplemente a facer algún trámite, e de pena, o Jose Pepe, Botana, Chilin (o rouba terreos)Rosa, Dominguez etc... solamentes por nombrar alguns, e parece que os imos a ter durante bastante tempo mais, e uha peniña.

Anónimo dijo...

o el que se sienta a fumarse el pitillo mirando el tiempo pasar,coño fumatelo pero sigue trabajando.pero el colmo de los colmos es el que va diciendo,casi que presumiendo,que ay no se esta por trabajador si no que por enchufe.. SERÁ POR ADELA E MAR QUE PASAN A MAÑAN SENTADAS NA PORTA DO AUNTAMENTO.

...Tamen podemos falar de Maria Parada, ela ás duas da tarde termina a súa xornada laboral no concello e aínda por riba os dias de mercado vela paseando polo mercado e facendo as compras.
E cando traballa? Pois non o teño moi claro por que sobes á súa oficina e ves os papeis de en dez minutos volvo ou estamos nunha reunion. ... E VEN CERTO O QUE DIS, TIÑA QUE POÑER UN POSTO NO MERCADO, OU CANDO TODA A MAÑAN ESTÁN OS PAIS NA OFICINA, CANDO ESTABA A IRMAN TIÑA OS PAIS ALI METIDOS TODA A MAÑAN.

Anónimo dijo...

E O QUE TEMOS, NON HAY MAIS!!!!!