01 diciembre 2006

O BNG de Cambados busca candidato para sustituir a Xosé Ramón Durán


La formación hizo una oferta a Rosa Losada, pero la secretaria xeral de Vivenda la rechazó
El portavoz nacionalista está dispuesto a facilitar el relevo sin dar lugar a problemas.Bloque Nacionalista Galego de Cambados ha empezado a buscarle sustituto a su actual portavoz municipal, Xosé Ramón Durán Martínez. Desde la formación se manejaron ya varios nombres para situar en el cartel electoral de las municipales de mayo, pero, de momento, el consello local continúa trabajando en esta empresa.Una de las principales bazas era Rosa Losada, la actual secretaria xeral de Vivenda, que ya ocupó el puesto de concejala a principios de la década de los noventa. Pero la cambadesa acaba de iniciar su carrera política en la Xunta -después de ejercer profesionalmente durante años como secretaria municipal del Concello de Vilagarcía- y no parece dispuesta a interrumpirla en favor de las necesidades electorales en Cambados.Otro de los nombres que se puso sobre la mesa es el de la concejala Olga González Vilas, una mujer que ya lleva dos legislaturas en el Concello y que tiene una importante proyección social gracias, entre otras facetas, a sus trabajos teatrales con la compañía Caracol.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

O BNG ten que apostar polos da casa, e deixarse de buscar merlos brancos. Unha das mellores candidatas, supercoñecida, traballadora incansable, honesta e honrada sería dona Monserrat Prado Cores, actual Delegada Provincial de Industria, pois de saír elexida, sería moi beneficioso para os veciños xa que cando os recibira polos seus problemas, de paso lle arranxaría a todos eles a cuestión sanitaria, co aforro indiscutible para o erario público. Imaxinadevos un ambulatorio no Concello e poder amañar as dúas cousas á vez.

Anónimo dijo...

Coido que o BNG debe deixarse de caralladas, e xa vai sendo hora que poña de cabeceira de lista a unha muller, recoñecendo que xa no seu día ía Adela Leiro. Hoxe as condicións mudaron un tanto e unha moi boísima alcaldable sería OLGA, por todo: coñecida, labor social desenvolvido, honrada, honesta, marabillosa, etc...